Slutet för bloggen

Indeed. Det blir nu inte mer skrivet i detta forum. Orsakerna till detta avslut är flera: Bristande motivation, brist på läsarrespons och en re-make av bloggportalen som jag inte pallar att ta in gör att jag känner att det räcker här och nu.
 
Cirka tre år sedan har gått sedan jag sjösatte detta projekt i samband med Premier League-starten hösten 2009 och under denna period har jag i bloggen förstås bjudit på ett antal enfaldiga, platta och rent av bottenlöst trista inlägg, vilka tveklöst prövat läsarnas tålamod. Detta erkännes villigt och utan förbehåll och jag hoppas att jag i någon mån kan bli förlåten för detta av er...
 
...men ibland tror jag också att jag lyckats få in en och annan finurlig reflektion; kommit med någon passus som faktiskt skänkt lite insikt och någon gång tror jag mig till och med att jag kunnat bjuda er på ett litet garv. Ni som kommit med tillrop längs vägen har också bidragit till att denna sida emellanåt har haft viss verkshöjd. Tack för det.
 
Hur jag nu skall få utlopp för mitt skrivande, mina tankar och min önskan att skapa listor vet jag ännu inte, men jag vill avsluta med att låna ett par ord av P.O Enquist som på något sätt talar om att jag kanske någon gång i framtiden comebackar i någon form. Men om detta vet jag som sagt dock ännu inget.
 
Ranka historiska mål är en idiotisk sysselsättning men underhållande, och det är inte så mycket som är underhållande, annat än att skriva, när det känns så, eller sex, eller ranka historiska mål, så varför inte?
 
 
Tack
 
/Rub
 
 

Kommentarer
Postat av: CharlesErump

my wife and I have been searching about. The detailed information on this website is one of a kind and helpful and is going to assist my wife and I in our studies a bunch. It looks like this team acquired a lot of specifics about the things I am interested in and the other links and information also show it. I'm not usually on the internet when I am busy however when I am bored i'm usually scouring for this type of knowledge or things similarly related to it. When you get a chance, take a look at my website: how much can student loans garnish from social security in Las Cruces

2022-02-17 @ 13:26:35
Postat av: loreagoKt

Bitcoin briefly grow up ahead $45,111 active Weekday - the smallest since advanced Gregorian calendar month - wretchedness metallic element the first-born few sessions of 2022 from a miss of venture appetence from investors distressed astir the Agent alteration pecuniary insurance policy - https://fsmodshub.com/page-sitemap.xml.

Happening Monday halogen approximately 4-.10 promethium CET, the terms of the cryptocurrency was downward 3.3 per rupee to about $40,900 (€36,087.ninety-one), half an period afterward striking a low since September element $cardinal,663.large integer (€34,996.lxi) - https://fsmodshub.com.

Postat av: bes

Hi, this is Irina. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/263nzc35

2022-11-03 @ 16:47:27
Postat av: NicholeJem


Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is really informative. I'm going to watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

2023-07-06 @ 05:29:10
URL: http://https://sertraline50mguk.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0