When Saturday Comes...

Som straff för att Togo uteblev från afrikanska mästerskapen så stängs de ute från de två kommande turneringana. Skälet ska, enligt CAF, vara att regeringen lade sig i beslutet att hoppa av. Politik och idrott hör ju inte ihop, eller?

Hur kan förresten Egypten vara så dåliga i VM-kvalspel, men i stort sett överlägsna när det kommer till de afrikanska mästerskapen? Låga odds på att knäcker även Ghana i finalen imorgon...

Jag har inte tippat på ett bra tag, men när tips-sm drar igång nu i eftermiddag så har jag faktiskt en kupong redo. Går ut hårt och siktar på 10 rätt utan utdelning.

Till slut gick det inte längre, utan efter veckans cupförlust fick Ciro Ferrara packa ihop som Juve-manager. Han ersätts ju av Alberto Zaccheroni, som, vad jag vet, blir den förste att ha basat över samtliga de tre stora i Italien. Och det är ju förstås stort...


Kommentarer
Postat av: boo

Noterar att undertecknad ligger på 23 754:e plats i Stockholms län efter första omgången i tips-SM (9 rätt), och att blogginnehvaren parkerar på 34 746:e plats (8 rätt). Konkurrensen är m a o stentuff, och själv har jag ju en andra plats i Stockholms län att leva upp till, från SM -08.

2010-02-02 @ 14:48:04
Postat av: Pivote

Räknar kallt med att få räkna bort senaste omgången som min sämsta....

2010-02-02 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0