Lasse Lager till Nigeria!

Dagens stora fotbollsnyhet från svensk horisont är förstås att Lars Lagerbäck blir ny förbundskapten i Nigeria. Helt galet spännande förstås, men är verkligen Lager killen att plocka in för en tremånadersoperation? Well, den som lever får se...

Jag vet inte hur många länder som håller på med curling och jag kan verkligen inte exakt redogöra för spelreglerna. Ändå måste det sägas: Att försvara ett OS-guld är inget annat än...stort. 

Damernas tremil ikväll körs tyvärr utan Anna Haag. Det är synd, för jag tror att Orsa-tjejen hade haft en god medaljchans. Nu blir det nog Kowalczyk, Saarinen och Björgen som gör upp om det. Kan Björgen (som jag tycker verkar vara en otroligt sympatisk person, även om det från norskt håll hävdas annat) verkligen ta sitt fjärde guld?

Femmil imorgon. Hade den gått med traditionell start skulle det vara helt magiskt. Nu kan det med tanke på formen hos svenskarna bli otroligt kul ändå, men varför, varför, varför masstart?

Kommentarer
Postat av: Joel W

Kowalczyk, Björgen och Saarinen var ju bra medaljtips...

2010-02-28 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0